Malo o meni in moji poti

Alaafia!

Svoje prve delovne izkušnje sem si tako kot večina najstnikov nabiral, kar za barskim pultom, poleg šolanja na Srednji turistični šoli v Radovljici.

Takrat sem prvič naletel na sistem v katerem posameznik ne more storiti veliko v boju z avtoriteto, ne glede na pravičnost. Ampak to vse me ni ustavilo, srednjo šolo sem dokončal v Ljubljani.

Pota so me vodila po očetovih stopinjah, saj sem se namreč v letu 2001 vpisal na Policijsko akademijo v Tacnu. Svoje delo kot policist sem vedno opravljal korektno in s srcem, a sem prej kot slej spoznal temne strani , katere niso bile prav nič mamljive in vedno bolj moreče.

V tem času sem spiritualnost spoznaval preko moje mami, saj se je sama že celo življenje ukvarjala s spiritualnostjo, tako da sem nekatere sisteme že spoznal v otroštvu.

Istočasno me je moja usoda povezala z mojo sedanjo ženo Saro, katere oče je Robert Lavtar, Babalawo, šaman, gnostični terapevt. Prav on mi je odprl oči v popolnoma nov svet, za katerega se mi tudi dozdevalo ni da obstaja in roko na srce, si nikoli ne bi mislil da se bo tu moja pot šele pričela.

Skozi spoznavanje sistema Ifa so se mi odpirale nove dimenzije sveta, spoznavanje samega sebe in ljudi okoli mene.

Prvi stik s tem, več tisoč let starim sistemom sem doživel z Dafa Imorijem - Life readingom (odčitavanje življenjske energije).

Po njem so se mi stvari začele drastično spreminjati, občutil sem konstantno večji odpor pred svojim takratni delavnim mestom kot policist in stvari občutil še intenzivnejše.

V roku enega meseca sem prejel tudi Esu-ja, Eb´ori, in kasneje tudi iniciacijo Icofo.

Skozi odčitavanje energij pred Icofo iniciacijo se je pokazalo, da imam velike potenciale za delo kot Babalawo, kar mi je bilo takrat popolnima nepredstavljivo, ampak stvari so se začele odvijati kar same od sebe in avgusta 2007 sem se znašel na Itefi iniciaciji (iniciacija v Babalawa).

V kikire obdobju, obdobju učenja, sem spoznaval razne energije in obiskoval številne delavnice.
Spoznal sem, da je v tem univerzumu ključnega pomena, povezovanje vseh teh delavnic in Ifa procesov, kajti šamanske delavnice prebudijo telo, brez katerega na tem planetu ne moremo funkcionirati, ter ga očistijo raznih travm, ki jih pridobivamo skozi življenje, gnostične metode pa pripomorejo k razumevanju samega sebe in ljudi okoli sebe, ter sistem Ifa kot metoda za obvladovanje fizične realnosti, kjer imamo odprte poti do odgovorov, kjer jih drugje ne moremo dobiti.

Januarja 2008 sem svojo kariero kot policist dokončno zaključil in začel svoje delo kot pomočnik pri Robertu, pri njem pa sem se naučil veliko novih stvari.

Po končanem enoletnem obdobju kot kikire, sem 20. avgusta 2008 uspešno zaključil svojo učno obdobje, kar je bilo preverjeno z divinacijo in prejel sem to čast, da lahko tudi sam opravljam Icofa iniciacije in tako se je moja pot kot Babalawo pričela.

Awo Ifatokun Oluro Unbi